〚和訳〛Cash Cash - Satellites

www.youtube.com

We are, we are the satellites

私たちは衛星なんだ

 

All night we keep on moving

夜通し周り続ける

 

We are, we are the lights

そうだ、私たちは光なんだ

 

Around the world, around the world (Singing)

この世界中を照らし続ける

 

We are, we are the satellites

私たちは衛星なんだ

 

So high, we keep on moving

空高く、私たちは進み続ける

 

We are, we are the lights

私たちは希望なんだ

 

Around the world, around the world

この世界の、この地球の

 

 

All the satellites

全ての衛星が

 

Keep on moving

歩み続ける

 

We are, we are the satellites

そうだ、私たちは衛星なんだ

 

All nights we keep on moving

真夜中を動き続ける

 

We are, we are the lights

私たちは光だから

 

Around the world, around the world

この世界を、世界中を

 

 

Satellites

Satellites

 

 

We are, we are the satellites

私たちは衛星だ

 

All night we keep on moving

夜を進み続ける

 

We are, we are the lights

私たちは光だ

 

Around the world, around the world

世界中を照らし続ける

 

Singing

さあ

 

 

We are the satellites

私たちは衛星だ

 

we keep on moving

だから歩み続ける