〚和訳〛MitiS X Crystal Skies feat. Monika Santucci - Wait

www.youtube.com

Sometimes on the phone

ときどき電話で

 

We speak of all the things you know

あなたが話をしてくれるけど

 

But just your voice is not enough

でも、声だけじゃ足りないの

 

When I feel alone

独りぼっちに感じるとき

 

I know you're not too far from home

あなたがあまり遠くないところにいるってわかってる

 

But I just need to feel your touch

でも私はただあなたの傍にいたい

 

So take me over 

だから私を連れて行って

 

Make me feel tonight

今夜は眠りたくないの

 

I'm waiting for you now

ただあなたのことを待ってる

 

So just kiss me slowly

ゆっくりとキスしてほしい

 

Try to take our time

もしあなたがここにいてくれたら

 

If only you were here

どうやって過ごそうかな

 

'Cause I lose my mind

だってどうにかなりそう

 

Just counting the time

ただ時間を数えるだけ

 

I need you to come back

早く帰ってきてほしい

 

'Cause I lose my mind

もう何にも手につかない

 

Just counting the time

ただ時計の針を眺めては

 

I need you to come back

あなたの帰りを待ってる

 

'Cause I can't wait

待てないよ

 

I can't wait

はやく...

 

So take me over 

だから連れて行って

 

Make me feel tonight

私をエスコートして

 

I'm waiting for you now

あなたの帰りが待ち遠しい

 

So just kiss me slowly

キスをしてほしい

 

Try to take our time

もしあなたがここにいたら

 

If only you were here

のんびり過ごすのもいいかも

 

'Cause I lose my mind

もうおかしくなりそう

 

Just counting the time

ただ時計を眺めるだけ

 

I need you to come back

早く帰ってこないかな

 

'Cause I lose my mind

どうにかなりそう

 

Just counting the time

時計を眺め続けて

 

I need you to come back

早く帰ってきてよ

 

'Cause I can't wait

ただあなたが欲しい

 

I can't wait

あなたが...