〚和訳〛Mako - Let Go Of The Wheel

www.youtube.com

Do you remember whispering on Friday night?

金曜日の夜に僕が話したことを覚えてる?

 

We were drinking whiskey at your father's house

君のお父さんの家でウィスキーを飲んだ時のこと

 

You took me by the hand and then we kissed for hours

君は僕の手をとって何時間もキスをして

 

Those were the good days, those were the good days

あの頃はよかった、あの頃は...

 

Do you remember life had took you far from here?

君は覚えてるかな 今からずっと前の、あの頃のことを

 

And I could see you crying even lend you held back tears

涙をこらえながら泣いている君の姿が目に浮かぶんだ

 

Leaving me behind was everything you feared

君が怯えていたのは僕を置き去りにすることだったんだろう

 

'Cause I remember the good days

だって僕はあの頃を覚えているから

 

What I'm trying to say is

僕が伝えたいのは

 

 

Hey you, let go of the wheel 

もう楽になろうよってこと

 

Let someone cut the breaks lose, let's get lost for real

誰かにその束縛を解いてもらうんだ、楽になろうよ

 

I know that love will find a way to you, but would you trust me

この愛が君のもとに届くんだろうけど、君は僕を信じてくれるかな

 

Let took a leap of faith to make it real

思い通りにさせるには信念が必要なんだよ

 

Let go of the...

さぁ...

 

Let go of the wheel

もう悔やむことなんかないから

 

 

Do you remember climbing out your windowstill

君は窓から外へ飛び出した時のことを覚えてるかな

 

You met me late at night before the sun could hold you still

太陽が君を包む前に、真夜中に君に会いに行って

 

We've run into a tire point

タイヤポイントまで行って

 

And camped out here

そこでキャンプをしたよね

 

Holding onto the good days

楽しかったあの頃を忘れられずに...

 

What I'm trying to say is

僕が言いたいのは

 

 

Hey you, let go of the wheel 

もうあの頃を引きずらないで

 

Let someone cut the breaks lose, let's get lost for real

他にいい人が見つかるはずだから、未練なんて捨てて

 

I know that love will find a way to you, but would you trust me

この気持ちが君のもとへ届くだろう、君は信じてくれるかな

 

If it took a leap of faith to make it real

思い通りにするために飛ばなきゃいけないならさ

 

Just let go of the wheel

もう思い切るだけだよ

 

Just let go of the wheel

もう悔やむことなんかないから

 

Let go of the wheel

もう全てを置いていこうよ

 

 

Leaving me behind was everything you feared

君が怯えていた僕を置き去りにすること

 

Oh Remember the good days

またあの頃を思い出すんだろう

 

What I'm trying to say is

聞いてほしいんだ

 

 

Hey you, let go of the wheel 

もう何も後悔しないで

 

Let someone cut the breaks lose, let's get lost for real

君の心を解いてくれる人がきっと現れるはずだから

 

I know that love will find a way to you, but would you trust me

君に届いてほしいんだ、君は信じてくれるはず

 

If it took a leap of faith to make it real

すべて思い通りにさせるには

 

Let go of the wheel

もう全て忘れようよ