〚和訳〛Polar feat. YOUHA - Home

www.youtube.com

Take a walk in the street you live

君が住んでる街を歩いていると

 

In that tiny apartment and

あの小さなアパートと

 

I remember your sparkling eyes

君の輝く瞳を思い出すんだ

 

Catching feelings that very night

あの夜に君に恋したんだ

 

I'm roaming down memory lane

ただ思い出の中を彷徨ってる

 

Wondering what got between us

何が僕らを離れ離れにさせたんだろう

 

You're still around

まだ忘れられない

 

'Round and round in my head

君が頭の中から離れないんだよ

 

 

If I can't make you stay forever stay forever home

もし君が永遠に傍にいられないなら ずっとここにいてほしい

 

At least I wanna hear you say we were the best you've ever known

少なくとも僕らは今までで一番だったって言ってほしいんだよ

 

Wherever the wind will take us

風が僕らを何処へ連れていこうとも

 

Wherever girl when we're all grown up

僕らが大人になった時、何処にでもいるような子になっても

 

Maybe someday you wish you had the chance of coming home

いつか君がこの家に帰りたいって思うことを願ってるよ

 

So babe please come home

だから帰ってきてくれよ

 

 

I don't wanna be alone no not tonight

今夜は一人になりたくない

 

Yeah if its alright

もし いいのなら

 

Maybe give me another try

もう一度チャンスが欲しい

 

Sorry babe

ごめんなさい

 

I'm not alright

大丈夫じゃないの

 

What should I do

どうしたらいいの

 

Tell me if it isn't right

間違ってるなら言ってほしいよ

 

You know me now

もう私のことを全部知ってるんでしょ

 

Boy let me know

ねえ、教えてよ

 

 

If I can't make you stay forever stay forever home

もし君が永遠に傍にいられないなら ずっとここにいてくれよ

 

At least I wanna hear you say we were the best you've ever known

君が知り合った中で僕が一番だったって言ってほしいんだよ

 

Wherever the wind will take us

風が僕らを何処へ連れていこうとも

 

Wherever girl when we're all grown up

僕らが大人になった時、何処にでもいるような子であっても

 

Maybe someday you wish you had the chance of coming home

君がいつか帰りたいって思ってくれると願ってるよ

 

So babe please come home

だから帰ってきてくれよ

 

 

Oh please come home

帰ってきてくれよ

 

'Cause I'm so alone

君が恋しいんだよ

 

Oh please come home

お願いだから

 

 

If I can't make you stay forever stay forever home

もし君が永遠に傍にいてくれないとしても、でもずっとここにいてほしい

 

At least I wanna hear you say we were the best you've ever known

君が出会った中で僕が一番だったって言ってほしいんだよ

 

Wherever the wind will take us

風が僕らを何処へ連れて行っても

 

Wherever girl when we're all grown up

僕らが大人になった時、何処にでもいるような子であっても

 

Maybe someday you wish you had the chance of coming home

君がいつかこの家へ戻ってくるとずっと願ってるよ

 

So babe please come home

だから戻ってきてくれよ