〚和訳〛june - Wanna Be Her

www.youtube.com

Your new girl is beautiful

綺麗な新しい子を捕まえたんだね

 

Looks like she’s in love

如何にも君に惚れてるって感じ

 

Made me kinda trip and fall in memories of us

それを聞いたら頭の中の何かが崩れ落ちた気がした

 

I call a truce, i wanna be cool

一旦休戦といこう、私はクールになりたいの

 

But all that you do, just know that I’ve been there too

でも君がすること全部、私もそこにいたことを知っておいてよ

 

And being your first, is making this worse

君が初めてだったから余計にそう感じるよ

 

 

You coulda been here dancing with me

君はここで私と踊ってたはずなのに

 

Under these lights, my feelings on fire

この灯りの下で、この心は燃えているよ

 

Still crashing my dreams

まだ夢の中で苦しんでる

 

Back when i was your girl, i wanna be her now

君の彼女だった時に戻りたいよ、その子になりたい

 

Oooh, ah ah

Been there too

私もそこにいたのに

 

Even though we didn’t make it

たとえ私たちがうまくいかなかったとしても

 

Baby i’m not mad

私は怒ったりしないから

 

I’ll just be the second greatest

君の今までの相手で

 

love you’ve ever had

私が二番目にすごかった人になるんだよ

 

And that’s the truth, i wanna be cool

だってそれが本当のこと、私はクールになりたいの

 

But all that you do, just know that I’ve been there too

でも君がその子にすること全部、私にもしてたことを知っておいてよ

 

And being your first, is making this worse

君が初めてだったから余計にそう感じる

 

it hurts

つらいよ

 

 

You coulda been here dancing with me

君とここで私は踊ってたはずなのに

 

Under these lights, my feelings on fire

この灯りの下で、この心は燃えてるよ

 

Still crashing my dreams

まだ夢の中で苦しんでる

 

Back when i was your girl, i wanna be her now

君の彼女だった時に戻りたい、その子になりたい

 

Oooh, ah ah

Been there too

私もそうだったのに

 

You’re gonna love her better (and that’s not fair)

君はもっとその子に惚れるんだろうね

ずるい

 

I was your trial and error (no that’s not fair)

私はただのお試しで不良品だったんでしょ

羨ましい

 

You’re gonna love her better (i got you here)

どうせその子をもっと好きになるんでしょ

見ちゃったの

 

I was your trial and error

君の試供品だったんだ

 

 

You coulda been here dancing with me

君と私だけで踊ってたはずなのに

 

Under these lights, my feelings on fire

この灯りの下で、この心は燃え続けてるよ

 

Still crashing my dreams

まだあの頃を追いかけては躓いてる

 

Didn't wanna be first, i wanna be her now

君の最初の相手じゃなくて、今の彼女になりたいだけ

 

Oooh, ah ah

Been there too

そうだったのに