〚和訳〛Prismo - Solo

www.youtube.com

I’m walking on fire

俺は燃え盛る炎の上を歩いてる

 

My debt isn’t paid

借金だってある

 

I’ll take myself higher 

でも俺は高みを目指すんだ

 

So I’m feeling okay 

最高な気分だよ

 

Look at me now

見てくれよ

 

I’m done with the chase 

追いかけっこはもうたくさんだ

 

I taught myself how

全部自分で学んだのさ

 

Now I’m feeling okay

最高な気分だ

 

 

Solo

 

I taught myself how

独りでここまで来たんだ

 

Now I’m feeling okay

気分がいいよ

 

Solo

 

 

I wanna take my time to make my decisions

これは俺が決めることなんだ

 

Change my mind for no damn reason

訳もなく気持ちを入れ替えて

 

I’m ridin' solo

独りで十分さ

 

I’m feelin' solo

孤独に感じても

 

Break me down but I won’t be imprisoned

かかってこいよ、お前には絶対捕まえられないよ

 

I hold my ground till my heart stops beating

心臓が止まるまで踏ん張るんだ

 

I’m ridin' solo

俺は独りで戦うんだ

 

I’m feelin' solo

孤独に感じたとしても

 

 

You tell me you need me 

俺が必要なんだって言うんだろう

 

You tell me you want me

俺のことを欲しがるんだろう

 

But you know I’m better off alone

悪いな、俺は独りがいいんだ

 

You tell me you need me 

俺が必要なんだろう

 

You tell me you want me

俺を欲してるんだろう

 

Now I’m feeling okay

最高な気分だよ

 

 

Solo

 

I taught myself how

全部独りでやってきたんだ

 

Now I’m feeling okay

なんて気分がいいんだ

 

Solo

 

 

I wanna take my time to make my decisions

これは俺が決めることなんだ

 

Change my mind for no damn reason

訳もなく気持ちを入れ替えて

 

I’m ridin' solo

独りで進むんだ

 

I’m feelin' solo

孤独を感じても

 

Break me down but I won’t be imprisoned

やってみろよ、お前には絶対捕まえられないよ

 

I hold my ground till my heart stops beating

心臓が止まるまで、耐え続けるんだ

 

I’m ridin' solo

俺は独りで戦うんだ

 

I’m feelin' solo

孤独に感じたとしても