〚和訳〛Esti - U-NIVUS 【O2JAM】

www.youtube.com

It never worked out fine

決してうまくいくはずなかったのに

 

I watched it fall away

それが落ちてくるのを眺めていて

 

It slipped right throgh my fingers

うっかり指をすり抜けていくように

 

As I heard you say

きみの話を聞いていると

 

We're still the same

わたしたちって昔から変わらないね

 

You know I feel the stillness

きみはこの瞬間に感じる静寂がわかるはず

 

Feel the stillness now

今、互いに静寂を感じるように

 

With all the days

いつもずっと

 

We learn we're always one

わたしたちはいつもひとつってわかったように

 

We're always one somehow

いつも、どこであってもわたしたちは一緒なんだ

 

 

You said "never let me go"

きみは、"離さない"って

 

You said "never let me go"

"決して"

 

You said "never let me go"

"決してきみを離すもんか"って

 

You said "it's not your choice"

"これはぼく自身が決めることだ"

 

Say you would guide me through

だからわたしを導いてほしいの

 

Never let me go

決して離さないで