〚和訳〛Avicii - Silhouettes

www.youtube.com

Press play, fast forward

再生して、早送り

 

Non stop we have the beaten path before us

立ち止まらないで、目の前にはもう既に道がある

 

It was all there, in plain sight

それはそこにハッキリと見える

 

Come on people, we have all seen the signs

みんな、通ってきた標識を覚えているだろう

 

We will never get back to

僕たちは二度と振り返ったりしない

 

To the old school

古臭いものには

 

To the old grounds, it's all about the newfound

古い地には新しい発見がすべてだ

 

We are the newborn, the world know all about us

僕たちは新生児、世界は僕たちを知っているだろう

 

(We are the future and we're here to stay)

(僕たちは未来を刻むためにここにいるんだ)

 

 

We've come a long way since that day

あの日からずっと長い道を辿ってきた

 

And we will never look back, at the faded silhouette

そして二度と振り返ったりしない、あの消えかかったシルエットを

 

We've come a long way since that day

あの日からずっと長い道を辿ってきた

 

And we will never look back

二度と振り返るもんか

 

Look back, at the faded silhouette

あの消えかかったシルエットを

 

 

Straight ahead on the path we have before us

よそ見しないで。ただ目の前の道を進むの

 

Day by day, soon the change will come

日に日に私たちは変わっていく

 

Don't you know we took a big step forward

私たちは大きな一歩を踏み出したの

 

Just lead the way and we pull the trigger

あとは私たちが引き金を引くだけ

 

And we will never get back to

そして二度と振り返らない

 

To the old school

過去のことを

 

To the old grounds, it's all about the newfound

過去のものには新しい発見がすべてなの

 

We are the newborn, the world know all about us

私たちは新生児、世界へ知らしめるの

 

(We are the future and we're here to stay)

(私たちは未来を刻むためにここにいる)

 

 

We've come a long way since that day

あの日からずっと長い道を辿ってきた 

 

And we will never look back, at the faded silhouette

二度と振り返ったりしない、あの消えかかったシルエットを

 

We've come a long way since that day

あの日からずっと長い道を辿ってきた

 

 

We've come a long way since that day

あの日からずっと長い道を辿ってきた

 

And we will never look back, at the faded silhouette

私たちは二度と振り返らない、あの消えかかったシルエットを

 

We've come a long way since that day

あの日からずっと長い道を辿ってきた

 

And we will never look back

私たちはもう振り返らない

 

Look back, at the faded silhouette

振り返るもんか、あんなシルエットなんて