〚和訳〛MitiS feat. Collin McLoughlin - Born

www.youtube.com

Thousand words, I can hear but I can't be

幾千もの言葉、聞くことはできても僕にはなれない

 

Caught in a dream, I can feel but I can't leave

夢を見ているようだ、感じることはできても離れられない

 

I'm a walking disaster, a broken machine

僕は歩く災害だ、あるいは壊れた機械なのか

 

And I know that none of it matters

でもそれが大したことじゃないのはわかってる

 

As long as I'm inside this dream with you

君と一緒にこの夢の中にいられるなら

 

 

I know It's gone but my mind never says no

いなくなってしまうのはわかってる 

でも僕はそれを受け入れよう

 

Try to be strong but my heart never lets go

強くなろうとしても僕の心は決して離そうとしない

 

I'm a walking disaster, a broken machine

僕は歩く災害だ、壊れた機械

 

And I know that none of it matters

でもそれが大したことじゃないとわかってる

 

As long as I'm inside this dream with you

君と一緒にこの夢の中にいられるなら