〚和訳〛MitiS x Rico & Miella - Follow You

www.youtube.com

 I've found you and run through that door

君を見つけてそのドアに駆け込んだ

 

Grab your hand and tell you, "Darling, please don't go"

君の手を握って言うんだ、"ダーリン、行かないで"

 

Tell me, will I regret?

教えてほしいんだ、僕は後悔するかな

 

All the things I could've said

今まで僕が言ってたことを

 

Would it be the end?

こんなままで終わりなのか

 

Would there be no turning back?

もうあの時のようには戻れないのか

 

But if I chase you to the street

でも僕がもし君を通りまで追いかけて

 

And kiss you on the mouth

君に口づけをしたら

 

We're standing in the rain, could we work it out?

雨の中にいる僕たちは戻れるのかな

 

Could we work it out? 

戻れるのかな

 

 

[Instrumental]

Could we work it out? 

戻れるのかな

 

 

If I don't turn around and come back home

もし私が振り返って家に帰ったら

 

Wrap you in my arms, hold like you I did before

私を抱きしめてほしい、昔あなたがしてくれたように

 

Tell me, would I forget?

教えてほしいの、このまま忘れちゃうのかな

 

all the things I could've said

今まで私が言ってたことを

 

Or will they live in my head?

それともずっと残り続けるのかな

 

with the memories I've lived

私が今まで生きてきた思い出と一緒に

 

But if I chase you to the street

でも私がもしあなたを通りまで追いかけて

 

And kiss you on the mouth

あなたに口づけをしたら

 

We're standing in the rain, could we work it out?

 雨の中で立っている私たちはうまくいくのかな

 

Could we work it out?

うまくいくのかな

 

[Instrumental]

Could we work it out?

うまくいくのかな

 

Memories undone

あの時に戻りたいの

 

Could we work it out?

うまくいくのかな