〚和訳〛Rich Edwards feat. Jonny Rose - See It All

www.youtube.com

When you reach the end

君がゴールにたどり着いたとき

 

Will you wait for me

君は僕のことを待っててくれるかな

 

Holding out a torch

松明を握りしめて

 

That's lighting a way

それがこの道を照らすから

 

I can't run and I can't crawl

もう走ることはできないし、

這いつくばることもできない

 

But  as soon as I scale your castle walls

でも、君がその壁を乗り越えたとき

 

I'll try to find you

僕は君を探してみせる

 

'Cause I know I see it all tonight

だって僕は今夜全てを目にするから

 

 

Oh I see it all tonight

あぁ、今夜すべてを見るんだろう

 

I watched you come alive

君が生き返るのを見たんだ

 

I feel the world around us

僕たちの世界を感じるよ

 

I see it all tonight

今夜、この全ての目撃者になるんだ

 

 

When you reach the end

君がゴールにたどり着いたとき

 

Will you wait for me

君は僕のことを待っててくれるかな

 

Holding out a torch

松明を握りしめて

 

That's lighting up the way

それがこの先を照らすから

 

I can't run and I can't crawl

もう走ることも這いつくばることもできないけど

 

But  as soon as I scale your castle walls

でも君がその壁を乗り越えたとき

 

I'll try to find you

僕は君を探すんだ

 

'Cause I know I see it all tonight

だって今夜の目撃者になるってわかってるから

 

 

Oh I see it all tonight

今夜全てを見届けるよ

 

I watched you come alive

君が生き返るのを見たんだ

 

I feel the world around us

この世界で生きてるって感じがする

 

I see it all tonight

すべてを見届けよう

 

A brand new world tonight

まったく新しい世界へ

 

I see it all tonight

今夜は全てを見届けよう

 

I want you to run

走ろうよ

 

I want you to fly

空だって飛べるはず

 

Until you believe

それが信じられるまで

 

I see it all tonight

今夜全てを見届けよう